„MY NEW-R” 

UCZENIE W ROLI

" Uczenie w roli to projekt antyszkoleniowy. Zakłada, że szkolenia pracowników w ograniczonym zakresie przynoszą faktyczne korzyści dla organizacji. O wiele lepiej rozwijać się w jednej lub kilku organizacyjnych rolach"
antyszkolenia
DWIE HIPOTEZY LEŻĄ U PODSTAW PROJEKTU MYNEW-R:

1. POTRZEBA NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI 
MOŻE BYĆ O WIELE SKUTECZNIEJ ADRESOWANA W ROLI BADACZA, INNOWATORA, EKSPERTA CZY PASJONATA NIŻ W ROLI UCZNIA, STUDENTA LUB UCZESTNIKA SZKOLEŃ.

2. POTRZEBA ZMIANY ORGANIZACYJNEJ LUB BIZNESOWEJ 
MOŻE BYĆ SKUTECZNIE PRZEPROWADZONA WYKORZYSTUJĄC DO TEGO CELU NP. ROLE AMBASADORA WYBRANEGO ASPEKTU KULTURY ORGANIZACYJNEJ, TAKIEGO JAK NP. AMBASADOR KULTURY AGILE, ESG LUB D&I.

4 kroki
PROJEKTY ROZWOJOWE TYPU „MYNEW-R” PRZEBIEGAJĄ W CZTERECH KROKACH:
 
1. ZAWIĄZANIE ROLI
PRACOWNICY ZAPOZNAJĄ SIĘ Z PROGRAMEM, WYRAŻAJĄ CHĘĆ UCZESTNICTWA I ZOSTAJĄ PRZYJĘCI DO PROGRAMU

2. OSADZENIE W ROLI
REALIZOWANE SĄ WARSZTATY W TRAKCIE, KTÓRYCH USZCZEGÓŁOWIONE ZOSTAJĄ PODSTAWOWE ZACHOWANIA KLUCZOWE ROLI, NASTĘPUJE WYMIANA DOŚWIADCZEŃ I OKREŚLENIE EFEKTÓW ORGANIZACYJNYCH I BIZNESOWYCH ROLI

3. WSPARCIE W WYWOŁANIU EFEKTÓW ROLI
W TRAKCIE OKRESOWYCH SPOTKAŃ UCZESTNICY PROJEKTU WYMIENIAJĄ SIĘ DOŚWIADCZENIAMI ORAZ OTRZYMUJĄ WIEDZĘ I NARZĘDZIA. ISTOTNYM TEMATEM SĄ TAKŻE ZAKŁADANE EFEKTY ROLI I PROMOWANIE OKREŚLONYCH ZACHOWAŃ W ORGANIZACJI

4. ZMIANA ORGANICZNA
POPRZEZ FORMUŁY WYWIADÓW I NAGRAŃ WIDEO PROMOWANE SĄ OKREŚLONE ZACHOWANIA W ORGANIZACJI ORAZ WIEDZA Z ISTOTNEGO Z PUNTU WIDZENIA PROJEKTU OBSZARU. UCZESTNICY PROJEKTU PODEJMUJĄ DZIAŁANIA ZMIERZAJĄCE DO „ZAMROŻENIA ZMIANY” I UNAWYKOWIENIA PRAKTYK WŁASNYCH I INNYCH PRACOWNIKÓW.